AI-Methica Cloud

Te ajutăm să îți dinamizezi activitatea contabilă. Organizezi toate documentele sursă și cele finite într-un singur loc, accesibil de oriunde, automatizezi sarcini și îți îmbunătățești afacerea!

Management documente în Cloud

Soluția software care îți permite controlul și administrarea tuturor actelor necesare businessului tău. Obține acces la toate etapele de elaborare ale actelor, accesează fișiere de oriunde și optimizează fluxul de documente!

Partajare documente

Îmbunătățește colaborarea cu angajații și partenerii. Partajează documente în siguranță pe mai multe sisteme, fără pierderea secțiunilor din document sau deplasări.

Facturare online

Emiți facturi fiscale, proforme, chitanțe și documente de plată în câțiva pași. Modulul AI-Methica este integrat cu ANAF, SPV, REVISAL, Banking Apps, E-commerce și case de marcat

OCR

Preluarea documentelor prin scanare reprezintă gestionarea performantă a informațiilor. Convertește documente din format fizic în cel electronic și extrage informațiile necesare în câteva secunde.

Soluția scalabilă pentru stocarea și organizarea documentelor

Îmbunătățește procesul de luare a deciziilor, simplifică volumul de lucru și construiește o arhivă valoroasă de resurse informatice!

Timp economisit

Software-ul de management documente are o interfață intuitivă, iar arhivarea tuturor protocoalelor și actelor relevante companiei pot fi organizate în foldere digitale simplu de identificat și accesat.

Rapoarte

Obții rapoarte amănunțire privind performanțele businessului tău pentru un control eficient și o analiză amănunțită a fluxului de documente, de la facturi și chitanțe, la contracte și state de plată.

Documente model

Elaborezi cu ușurință documente de calitate, în conformitate cu reglementările contabile și fiscale. În modulul AI-Methica găsești șabloane gata de utilizare, însă poți să păstrezi și șabloanele actelor realizate anterior, pe care să le editezi la nevoie.

De ce să alegi AI-Methica Cloud?

Muncă îmbunătățită

Modulul Management Documente centralizează în Cloud toate documentele care intră sau ies din companie și simplifică modul în care scanezi, stochezi, prelucrezi și găsești documente.

Reducerea timpului alocat
documentelor

Operațiuni drastic simplificate și eficientizate care sporesc productivitatea. În plus, poți integra softul cu sisteme pe care echipa ta le folosește deja pentru crearea unei infrastructuri de documente coerente.

Optimizarea costurilor

Managementul documentelor în Cloud minimizează riscul pierderii de documente și micșorează costurile asociate tipăririi documentației pe hârtie (echipamente de stocare, consumabile, imprimante etc.).

Acces restricționat

Stocarea digitală a documentelor oferă un grad superior de siguranță. Utilizatorii au acces în Cloud doar pe baza numelui de utilizator și parolă.

Control optim

Verifici toate accesările userilor, de la încărcarea unui document până la deschiderea fiecărui act și obții un control mai bun asupra tuturor operațiunilor legate de documentele firmei.

Simplificarea proceselor
de afaceri

Modulul Management Documente încurajează lucrul în echipă. Indiferent de departamentul din care fac parte, userii pot să colaboreze în același timp asupra unui document.

Te afli la câțiva pași distanță de modulul Management Documente.

Contactează-ne și descoperă beneficiile soluției în Cloud!