Salarizare și administrare personal
Salarizarea și administrarea angajaților sunt pietrele de temelie a strategiei tale de personal și este necesar să te asiguri că ai o soluție flexibilă, precisă și atractivă. Venim în ajutorul tău cu tehnici moderne de eficientizare a procesului de salarizare și ținem pasul cu cele mai noi reguli și norme, astfel încât fiecare acțiune să se desfășoare conform prevederilor legale în vigoare. În plus, ne ocupăm de toate procedurile birocratice și asigurăm o gestionare optimă și inovatoare a documentelor necesare.
Construim o strategie de personal
care unește activitatea profesională și viata personală
Preluăm și verificăm datele primare referitoare la modificarea personalului și a salariilor individuale. Ținem cont de bonusuri, beneficii, concedii medicale sau de odihnă și alte variabile care intră în calculul salarizării, pentru ca fiecare angajat să fie plătit rapid și corect.
Pregătim contractele colective sau individuale de muncă, împreună cu toate actele adiționale conform politicilor interne în domeniul resurselor umane.
Întocmim declarații lunare privind contribuțiile de asigurări sociale și a impozitului pe salarii. Ne ocupăm și de întocmirea declarațiilor anuale cu privire la impozitul reținut la sursă în România.
Asigurăm întocmirea deciziilor privind încetarea contractelor de muncă și transmitem on-line documentele la Inspectoratul Teritorial al Muncii, prin intermediul registrului electronic de evidență a salariaților.